Rozhovory s deviatakmi

12.10.2009 17:03

 

1.Pripravovala si sa na Komparo?                                                                                                                                                    Áno....pripravovala..........robila som si testy a tak.

2.Vedela si?

Vedela, ale niektoré mi robili problém.

3.Motivuje ťa to, aby si sa viacej učila?

Áno, samozrejme.

4.Aké problémy má dnešný deviatak?

Ja neviem, nemám nijaký problém..........asi že sa musím viacej učiť.

5.Má deviatak aj z niečoho strach?

Samozrejme, asi najviac z výsledkov kompara či monitora.

6.Ako by si charakterizovala dnešných deviatakov?

Tak podľa mňa má každý inú vlastnosť a každý sme nejaký iný.

7.Ako sa učíš?

No tak ja sa učím na jednotky, dvojky, čiže dobre, ale mohlo by byť aj lepšie.

                                                                                                                                                                  Gabriela Megová

 

1.Pripravovala si sa na Komparo?                                                                                                                                                             

Áno pripravovala som sa, ale len trochu.

2.Vedela si?

Tak podľa mňa to bolo celkom ľahké.

3.Motivuje ťa to, aby si sa viacej učila?

Nie, nemotivuje.

4.Aké problémy má dnešný deviatak?

Musí sa viac snažiť.

5.Má deviatak aj z niečoho strach?

Ja nemám, ale neviem ako ostatní.

6.Ako by si charakterizovala dnešných deviatakov?

Neviem každý je iný.                                                                                                                                        

7.Ako sa učíš?

Na dvojky, trojky.

                                                                                                                                                       Dominika Chropenková 9.c

1.Pripravovala si sa na Komparo?                                                               

Trošku, áno.

2.Vedela si?

Niečo som vedela.

3.Motivuje ťa to, aby si sa viacej učila?

Áno, motivuje.

4.Aké problémy má dnešný deviatak?

Ja nemám problém.

5.Má deviatak aj z niečoho strach?

Áno, asi najviac z monitoru.

6.Ako by si charakterizovala dnešných deviatakov?

Dajú sa.............

7.Ako sa učíš?

Priemerne.

                                                                                                                                                                        Dominika 9.b

 

 

                                                                                          Dominika Synaková 7.a

 

 

 

—————

Späť